torsdag 12. desember 2013

Gry og Milla

Å ha barn er en glede - og å få jobbe med barn er også en kilde til mange små og store
hverdagsgleder. Sånn som i dag: På vei ut av bilen i Ringebu ser jeg en liten pjokk som står og vinker febrilsk. Heisann, sier jeg. Og han lurer på om jeg kjenner han igjen.  -Ja såklart - deg har jeg jo fotografert! Sier jeg. Han huska kanskje meg bedre enn jeg huska han - men på tur til bokhandelen for å kjøpe penn til å skrive julekort med, slår han følge og jeg får høre om juleverksted, kakebaking og en utførlig beskrivelse av hvordan man lager hjemmelagde kjøttkaker - som altså er det beste som finnes! Så ønsker vi hverandre God Jul, og han runder hjørnet på vei hjem. Og jeg tenker at jammen er vi heldige - vi som bor her i Ringebu, og barna som vokser opp i slike fine og trygge omgivelser. Og snart er det jul og både store og små kan glede seg.

Glede var det også hos disse to, som jeg var så heldig å få fotografere for litt siden. Det blir jo gjerne slik at vi tar mange bilder av våre barn, men det er hyggelig å ha bilder sammen med barna også. Og å formidle den samhørigheten og kjemien  mellom mor og barn synes jeg er fantastisk. Familiebilder i naturlige omgivelser er et minne for livet. Så takk til dere to vakre jenter for en hyggelig ettermiddag :)





>



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar