fredag 5. juni 2015

Multikulti i Ringebu

Jeg er så imponert over MultiKulti arrangementet i Ringebu - dette er en kjempefest for alle folk i alle aldre! Veldig mye gode smaker fra andre land - og mye liv og røre. God stemning og jammen var ikke værgudene også på vår side i går. Vi har ikke vært veldig bortskjemt med fint vær nå i mai/juni så litt sol og varme satte en ekstra spiss på dette fine arrangementet.
Liv og røre i Ringebu - det flotte vårværet satte en ekstra spiss på festen

Mat fra Somalia - kanongodt!
Samossa og Mahamahan er navnet på rettene 

Everyone loves a Taqiyah! (cool hat)

Sjakk er sosialt - Sudans mester i sjakk spilte fletta av alle :)

Mat fra Sudan - stekt fisk og grønnsaker

Poulært hos små damer: Hennamaling

Hennamaling

Kjære Odd Arne, min gamle venn og nabo - bli som alltid!

Er ikke sikker på om innblanding utenfra i kommunesammenslåingsdebatten er av det beste.. :p

STORE såpebobler - her ble jeg litt misunnelig!

Flinke elever fra kulturskolen - jeg heier på dere! 

Mange små frøkener fikk også vakre og kunstneriske fletter!

Jeg er veldig glad i Ringebu på dager som dette! Sånn skal det være :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar